تولید فیلم کودک و نوجوان رویای روشن در دزفول کلید خورد

کارگران فیلم رویای روشن گفت: تولید این فیلم با موضوع کودک و نوجوان به نویسندگی راضیه شاهمرادی و محمدرضا خردمند به تهیه کنندگی زهرا رسالت زاده و امید نصوحی در دزفول آغاز شد.

 مجتبی موحد زاده روز چهارشنبه در نشست خبری فیلم رویای شیرین با حضور عوامل فیلم در خانه صنیعی دزفول افزود: یک فیلم تله به نام ریسمان به تهیه کنندگی جهانگیر الماسی و حدود  ۶ اثر کوتاه داشته ام و اکنون در حال فیلمبرداری فیلم بلند “رویای شیرین” هستم.

وی که مدرک کارشناسی کارگردانی سینما و فیلم سازی دارد با بیان اینکه گام اول زندگی ام با تئاتر آغاز شده است، افزود: ژانر فیلم رویای روشن رئال را در بر میگیرد و در ضریب کارگردانی، سورئال استفاده شده است.

موحدزاده بیان کرد: تولید این فیلم ۲۵ تیرماه آغاز شد و تاکنون پنج روز از فیلمبرداری آن گذشته و حدود ۱۵ تا ۱۷ روز از فیلمبرداری باقی مانده است.
وی با بیان اینکه این فیلم تقریبا ۹۰ تا ۱۰۰ دقیقه ای، نو با  قصه ای قشنگ است، افزود: این فیلم سه لوکیشن داخلی دارد که به دلیل برخی  مشکلات بعضی از لوکیشن ها در خانه سنتی و باستانی صنیعی و علوی گرفته شده و بقیه لوکیشن‌ها خارجی هستند که در روستا گرفته می‌شوند.

کارگردان رویای روشن با اشاره به گرمای هوای این روزهای دزفول اظهارداشت: کار در گرمای  ۵۰ درجه سانتیگراد دشوار است.

وی با بیان اینکه عوامل این فیلم ۳۷ نفر هستند که برای تولید با مشکلات زیادی مواجه هستند، افزود: از همکاری معاونت فرهنگی شهرداری، فرماندار و اوقاف دزفول قدردانی می‌شود.

موحدزاده هدف از تولید این فیلم را حضور در جشنواره بین المللی اصفهان دانست و گفت: این فیلم درصورت تایید در سینما و  تلویزیون پخش خواهد شد.

وی خواستار حمایت مسوولان از هنرمندان شد و افزود: مسوولان با حمایت خود از هنرمندان نگذارند جوانان در حرفه مورد علاقه خود سختی بکشند.

این کارگردان اظهار امیدواری کرد هر مسئول و دوستدار سینما به جوانانی که می‌خواهند در این عرصه فعالیت داشته باشند کمک کنند تا باعث رشد سینمای ایران شوند.

عوامل فیلم رویای روشن

فیلم داستانی رویای شیرین به نویسندگی محمدرضا خردمند و راضیه شاهمرادی، تهیه‌کنندگی زهرا رسالت زاده و امید نصوحی در حال تولید است و حسن اسدی و فرج اله گلسفیدی  از جمله بازیگران شناخته شده این فیلم هستند.

این فیلم در ژانر اجتماعی با موضوع کودک و نوجوان در حال تولید و ساخت است و اکثر عوامل این اثر از اصفهان، تهران و دزفول بوده هستند.
سرمایه گذار این فیلم راضیه شاهمرادی، تهیه کننده زهرا رسالت زاده و امید نصوحی، مدیر تولید امید نصوحی و مدیر تدارکات کاظم جعفری است.
مدیرتصویربرداری این فیلم جواد نوریان، مدیر صدابرداری اسماعیل امینی، طراح صحنه عاطفه نادری، طراح لباس سمیرا شفیعی، طراح گریم آرزو امینی، دستیار اول و برنامه ریز کارگردان علی اسماعیلی، دستیار دوم کارگردان نسرین صابری، دستیار سوم کارگردان ملیکا موحدزاده، دستیار تولید محمد مسماریان و فرهاد نور دزفولی، دستیار تصویر مصطفی زارعی، زهرا سفیدناری، ابوالفضل نوریان بر عهده دارند.
دستیار صدا محمد اسماعیلی، منشی صحنه آرین موسوی، عکاسی پشت صحنه میلاد شاهرخی فرد، تدارکات محسن کشاورز، محمد زربخش و  حمیدصابری، حمل و نقل میلاد بهراد و ماریا رمضانی و مدیر لوکیشن رضا باقری است.

بازیگران این فیلم نیز حسن اسدی، فرج اله گلسفیدی، امیررضا کلیددار،متین مرادپور، کارن جعفری، امیرعباس فرهمند، پرهام صدرایی، راضیه شاهمرادی، آیدا زهیرشاهی، علیرضا کلیدار، پروانه ذاکری، یوسف آزادی، الهه آزادی و  نسرین صابری هستند.

منبع: ایرنا