اجرای نخستین نمایش عروسکی و موزیکال «بابام همیشه زندس» در گرمه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: نخستین نمایش عروسکی و موزیکال «بابام همیشه زندس» به روی صحنه می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مسعود بهشتی از اجرای نخستین نمایش عروسکی و موزیکال «بابام همیشه زندس» ویژه کودکان و نوجوانان خبرداد و تصریح کرد: این اثر نمایشی به نویسندگی و کارگردانی «اعظم طالبی» تولید و به زودی در شهرستان‌های گرمه. جاجرم و مانه و سملقان به روی صحنه می رود.

وی خاطرنشان کرد: این اثر نمایشی توسط گروه فرهنگی و هنری آسمان و با مشارکت گروه پردیس درق و با رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

وی با بیان این که این اثر نمایشی ۲۸، ۲۹ ، ۳۰ ، ۳۱ تیر و یکم مرداد ماه در شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان به روی صحنه  می رود، اظهارکرد:  بیست و هشتم و بیست و نهم در مجتمع فرهنگی و هنری شهید صادقی تالار آسمان گرمه در دو سئانس ۱۶ و ۲۰ به روی صحنه خواهد رفت.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه هم چنین به اجرای دو سئانس این اثر نمایشی سی ام و سی و یکم ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری شهید مطهری جاجرم اشاره و اظهارکرد: یک مرداد نیز در تالار اندیشه مانه و سملقان به روی صحنه خواهد رفت.

بهشتی خاطرنشان کرد: این نویسنده و کارگردان به عنوان تنها هنرمندی که در دوران کرونا در شهرستان فعال است و با جمع کردن  بیش از ۱۰۰ هنرمند سه اثر نمایشی تولید کرده است.

منبع: ایسنا

مرتبط:

معرفی چند نمایشنامه برای شروع

نمایشنامه نویسان به خواسته‌های روز کودکان توجه کنند

انتشار نمایشنامه ‌ای برای کودکان