کارگاه آموزشی بین‌المللی «خانواده آنلاین» برگزار می شود

کارگاه آموزشی بین المللی «خانواده آنلاین» به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی شرق آسیا و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

 کارگاه آموزشی بین المللی «خانواده آنلاین» به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی شرق آسیا و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و اداره فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌کند.

این کارگاه آموزشی ویژه فارسی زبانان مقیم مالزی بوده و سرفصل‌های آن شامل نقش والدین در دنیای دیجیتال، شیوه‌های مدیریت موبایل و تبلت فرزندان توسط والدین، معرفی نرم افزارهای مفید برای فرزندان، شیوه‌های انتخاب بازی‌های موبایلی مناسب و افزایش امنیت فرزندان در دنیای مجازی می‌شود.

مدرس این کارگاه سید مهدی روحبخش بوده و شرکت در آن رایگان خواهد بود؛ لازم به ذکر است به نفرات برگزیده در آزمون پایانی مدرک معتبری اهدا خواهد شد.

بر همین اساس علاقمندان می‌توانند از شنبه ۱۷ جولای «۲۶ تیرماه» اقدام به نام نویسی کنند و تاکید می‌شود برای شرکت در کارگاه آموزشی بین المللی «خانواده آنلاین» ثبت نام الزامی است.

شروع دوره یکشنبه الی پنج شنبه «۱۸ الی ۲۲ جولای یا ۲۷ الی ۳۱ تیرماه» و از طریق پلتفرم زوم خواهد بود و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی kualalupmpur.icro@gmail.com پیام ارسال نمایند.

یادآور می‌شود لینک کارگاه نیم ساعت قبل از جلسه برای شرکت کنندگان ارسال می‌گردد.

منبع: خبرنگار مهر

مرتبط:

خانواده خود را با دیگران مقایسه نکنیم

۲۴ ایده ساده برای وقت گذراندن با خانواده

راه و روش صحیح رفتار با دوقلوها در خانواده