معرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی کودکان “سی‌سخت شهری که من دوست دارم”

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزیدگان مسابقه مجازی نقاشی کودکان با موضع زلزله سی‌سخت معرفی شدند.

شریف اسلامی افزود: این مسابقه از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ارتقاء روحیه نشاط و امید در کودکان سی سختی و روستاهای حومه با تاکید بر زلزله اخیر این شهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه کودکان شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن بود اظهار کرد: طی فراخوانی که دراسفندماه سال گذشته به شیوه مجازی انجام شد، تعداد ۶۴ اثر نقاشی کودکان دریافت کردیم که پس از داوری این آثار توسط هیئت داوران ۲۰ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزیدگان این مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: سید علی هاشمی، متین رضایی، عباس گودرزی، علی علیزاده، طاها کریمی، نگار صفایی، ابوالفضل محمد خانی، میلاد محمدیان، مهدیه صابری، نگین صفایی، الینا توکل پور، یوسف سی سختی نژاد، سید امیرحسین محمدیان، آناشید خلیلی، بنیامین طهماسبی، نرگس قدسی، فاطمه تیموری، میعاد محمدی، یسنا نظری و محیا بهره مند منتخبین این مسابقه هستند.

اسلامی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده و با بهتر شدن شرایط، طی مراسمی در شهر سی سخت از برگزیدگان تجلیل بعمل خواهد آمد.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، وی عنوان کرد: مردم و به ویژه کودکان سی سختی در زلزله اخیر این شهر از نظر روحی آسیب های فراوانی دیده اند که لازم است با اجرای برنامه های هنری در تسکین آلام آنان کوشید.

منبع: ایسنا

مرتبط:

آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانۀ جشنوارۀ جهانی نقاشی کودک

معنی نقاشی کودکان ، فرزند شما کجای کاغذ طرح میکشد؟

نقاشی‌ از نگاه کودکان اوتیسم