انتشار فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی فعالان عرصه سوادآموزی

به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی آموزشیاران، پیشکسوتان و فعالان عرصه سوادآموزی منتشر شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل اظهار کرد: به دنبال تشکیل نهضت سوادآموزی در هفتم دی ماه سال ۵۷ با فرمان تاریخی حضرت امام (ع) تلاش‌های گسترده‌ای در راستای مبارزه با بی سوادی در کشور صورت گرفت.

محمد سیمزاری خاطرنشان کرد: در این بسیج همگانی بخش بزرگی از ظرفیت کشور مورد استفاده قرار گرفت که قسمت عمده‌ای از اینها به صورت شفاهی است و لازم بود تا نسبت به مستندسازی و به یادگار گذاشتن این اقدامات مخلصانه اقدامی صورت گیرد.

وی گفت: به منظور رحلت حجت‌الاسلام و المسلمین حسین پناهی نخستین مسئول نهضت سوادآموزی شهرستان اردبیل و آخرین مدیرکل نهضت سواد آموزی استان در سال گذشته این مسابقه به عنوان یادواره ایشان نامگذاری شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: علاوه بر اهدای جوایز نفیس به خاطرات برگزیده، کتابی از آثار منتخب نیز در صورت حصول شرایط لازم تدوین و منتشر خواهد شد.

سیمزاری ادامه داد: مسابقه خاطره‌نویسی ویژه آموزشیاران، پیشکسوتان و فعالان عرصه سوادآموزی برگزار می‌شود که شرکت کنندگان می‌توانند خاطرات خود را از طریق تلگرام به آدرس @khateratesavadamoozi و با شماره واتساپ ۰۹۱۴۱۵۹۵۱۱۰ و آدرس ایمیل khateratesavadamoozi@gmail.com ارسال کنند.

وی ادامه داد: این مسابقه با مشارکت اداره کل امور اجتماعی استانداری اردبیل، صداوسیمای مرکز اردبیل، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اردبیل و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

مرتبط:

معرفی برترین‌های بخش اول مسابقه فیلم‌نامه کودک و نوجوان

نخستین مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی» در پایتخت برگزار می‌شود