تجدید چاپ ۵۰۰۰ نسخه از «مسابقه کوفته‌پزی» نوشته کلر ژوبرت فرانسوی

معاون بازرگانی به‌نشر از تجدید چاپ ۵۰۰۰ نسخه‌ای کتاب «مسابقه کوفته‌پزی» همزمان با برگزاری مسابقه کتابخوانی از این اثر ویژه کودکان همزمان با تعطیلات کرونایی خبر داد.

حسین تیموری با اشاره به استقبال مردمی از مسابقه کتابخوانی کوفته‌پزی که در حال برگزاری است، اظهار کرد: مجموعه کتاب «مسابقه کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» اثر خانم کلر ژوبرت، نویسنده مسلمان فرانسوی‌الاصل ساکن ایران، در ۵۰۰۰ نسخه بازنشر شده و مجموع شمارگان این کتاب در کمتر از یک ماه به ۱۰ هزار نسخه رسیده است.

وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «کوفته‌پزی» تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند کتاب و سوالات مسابقه را از فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی و سایر کتابفروشی‌های سراسر کشور با قیمت ۴۵ هزار تومان تهیه کنند، افزود: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.behnashr.com با ارسال رایگان این کتاب را خرید نمایند.

بر اساس گزارش روابط عمومی به‌نشر، تیموری با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری و مشارکت انتشارات به‌نشر، مرکز شیرازه و شبکه‌های پویا و نهال برگزار می‌شود، ادامه داد: مجموعا ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده که ۲۴ جایزه سه میلیون ریالی، دو جایزه پنج میلیون ریالی و دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی را شامل می‌شود.

کتاب مسابقه کوفته‌پزی در واقع قصه‌هایی تخیلی با مفاهیم قرآنی است و داستان‌های این مجموعه تخیلی هستند و با نام‌های «کیک امانتی»، «شلوپی»، «آش آشتی‌کنان»، «که اینطور!»، «ماجرای سیب قرمز»، «راز پاپاپا»، «تازه چه خبر» و «مسابقه کوفته‎پزی» منتشر شده و نویسنده فرانسوی و مسلمان این اثر، در این مجموعه داستان به موضوعاتی از قبیل راستگویی و دروغگویی، دوستی، عذرخواهی، غرور و تکبر، آشتی، امانتداری و… می‎پردازد.

منبع:ایسنا

مرتبط:

۲ کتاب ایرانی در فهرست دوسالانه «IBBY»

کودکان راه و روش زندگی را با کتاب خواندن می‌آموزند

معرفی کتاب چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی