طرح پاییزه کتاب در کرمان اجرا می‌شود

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طرح پاییزه فروش کتاب ۹۹، از ۲۴ تا ۳۰ آبان در کتاب فروشی‌های منتخب این استان اجرا می‌شود.

محمدجواد حسین زاده  افزود: امسال طرح پاییزه کتاب همزمان با سراسر کشور و با شعار “دانایی – مانایی” اجرا خواهد شد و ۲۲ کتابفروشی استان کرمان در این طرح مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول این طرح می‌شوند تاکید کرد: کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند، مشمول طرح پاییزه کتاب نمی‌شوند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را در این طرح با ۲۰ درصد یارانه خرید از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

وی با بیان اینکه و سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است تاکید کرد: ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود.

حسین زاده ادامه داد:  کتابفروشی‌های مشارکت کننده در این طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

وی گفت: همزمان با برپایی طرح پاییزه کتاب ۹۹، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از سوی آن دستگاه اجرایی در استان کرمان برنامه‌های متنوعی به صورت مجازی پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

منبع:ایرنا

مرتبط:

معرفی کتاب ماهی سیاه کوچولو

توسعه کتابخوانی در میان دانش‌آموزان

طرح‌های کتابخوانی برای رشد خودآگاهی و خودباوری کودکان