مسابقه مجازی “تصویرگری” در بوکان برگزار می شود

مسابقه مجازی “تصویرگری” در بوکان برگزار می شود

 

مسابقه مجازی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: به مناسبت هفته کتاب، مسابقه مجازی “تصویرگری کتاب های کودکان و نوجوانان” در این شهرستان برگزار می شود.

منصور احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این نخستین مسابقه تصویرگری کتاب های کودکان و نوجوانان است که به صورت مجازی برای کودکان و نوجوانان رده سنی ۶ تا ۱۸ سال در این شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: تمامی کودکان و نوجوانان این رده سنی می توانند با ارائه حداقل یک اثر نقاشی از تصویر بهترین کتابی که مطالعه کرده اند، به صورت نقاشی در این مسابقه حضور پیدا کنند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با شماره واتساپ ۰۹۳۷۱۲۵۳۹۷۸ یا به صورت حضوری با ارائه اصل اثر به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تحویل دهند.
احمدی با بیان اینکه به دلیل حفظ سلامتی کودکان و نوجوانان تا حد امکان آثار بهتر است به صورت مجازی ارسال شود، اضافه کرد: از سه اثر برگزیده این مسابقه با اهدای لوح و هدایای ارزشمندی طی هفته کتاب تجلیل خواهد شد.
وی گفت: مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا ۲۴ آبان سال جاری خواهد بود و علاقه مندان در صورت داشتن هرگونه سوالی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوکان به شماره ۰۴۴۴۶۲۲۸۸۲۰ تماس بگیرند.
۲۴ آبان ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز کتاب و کتاب خوانی تعیین شده است.

 

منبع: http://tnews.ir

مرتبط:

کسب دیپلم افتخار مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست کودکان ژاپن

موفقیت ۲ کودک اردبیلی در مسابقه نقاشی اسپانیا

نخستین مسابقه برنامه نویسی کودکان و نوجوانان کشور