دلقک  اثر هدی حدادی بازنشر شد

دلقک  اثر هدی حدادی بازنشر شد

 

دلقک

رمان نوجوان «دلقک» اثر هدی حدادی برای چهارمین بار از سوی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

در این داستان ماجرای دوستی یک دختر دانشجو به نام نگار با دختربچه ای روایت می شود که گویا یک دلقک به دنیا آمده است. این دلقک بودن هم به ماهیت و هم شغل او و خانواده اش بازمی گردد. در این دوستی، دلقک به نوعی وارد زندگی شخصیت اصلی داستان می شود و در آن تغییراتی ایجاد می کند و در نهایت نیز از آن خارج می شود.
فضای این رمان به گفته هدی حدادی، کاملا رئال و واقعی است اما اتفاق های آن شکل و شیوه ای فانتزی دارد، زبان نگارش داستان محاوره ای است و زبان طنز و شیوه فانتزی متن نیز با این نوع بیان تلفیق شده است.
رمان نوجوان «دلقک» که سال ۱۳۹۱ برای نخستین بار منتشر شد، در سال های گذشته با استقبال مخاطبان و برخی رویدادهای ادبی نیز روبرو شد که از آن میان می توان به دریافت نشان سومین جایزه کتاب مهر (انتخاب دختران نوجوان بی سرپرست و بد سرپرست موسسه مهر طه) و دریافت چهار لاک پشت پرنده از هفتمین فهرست لاک پشت پرنده شامل کتاب های برگزیده پاییز ۱۳۹۱ اشاره کرد.
این رمان ۲۶۸ صفحه ای مناسب نوجوانان بالای ۱۵ سال است و در چاپ چهارم خود با قیمت ۳۰هزار تومان و با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است تا شمارگان آن در مجموع به ۱۷هزار و ۵۰۰ نسخه برسد.
یادآوری می شود این کتاب در سایت اینترنتی فروش محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و در فروشگاه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

 

 

منبع: http://tnews.ir

مرتبط:

معرفی کتاب بچه‌های خاص خانه خانم پریگرین

معرفی کتاب فعلا خوبم

معرفی کتاب خودت اختراع کن!