انتشار فراخوان جشنواره یاریگران زندگی

انتشار فراخوان جشنواره یاریگران زندگی
فراخوان نخستین جشنواره یاریگران زندگی منتشر شد.

 

انتشار فراخوان

 

سلیمان کرمی سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، گفت: جشنواره یاریگران زندگی در بخش های فیلم، پویانمایی، تیزر، عکس، پوستر و شعار‌های پیشگیری از اعتیاد برگزار می شود.

او، بیان کرد: محدودیتی برای شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف جشنواره یاریگران زندگی وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال ستاد مبارزه با مواد مخدر به نشانی www.dchq.ir مراجعه کنند.

کرمی، تصریح کرد: هنرمندان و تولیدکنندگان عرصه فرهنگ و هنر می توانند برای ثبت نام به نشانی www.yarigaranzendegi.ir مراجعه کنند.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، با اشاره به اینکه فقط آثار هنری تولید شده از سال ۱۳۹۵ به بعد در جشنواره یاریگران زندگی شرکت داده می‌شوند، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند ۳۰ آذر آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، فیلم مستند، پویانمایی، شعار‌های پیشگیری، نماهنگ، عکس، پوستر و تیزر ارسال کنند.

او، افزود: هدف از برگزاری جشنواره یاریگران زندگی را آشنایی هنرمندان و تولیدکنندگان عرصه فرهنگ و هنر با گفتمان یاریگران زندگی، جمع‌آوری آثار تولیدشده سراسر کشور با موضوع مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر به‌منظور انتشار مجدد در بستر‌های مختلف رسانه‌ای، ایجاد موج اجتماعی در فعالان رسانه‌ای در حوزه مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر، ارتقاء سطح دانش و فرهنگ عمومی جامعه نسبت به مسئله اعتیاد به مواد مخدر است.

کرمی، اضافه کرد: بسترسازی همگانی برای مشارکت مردم در طرح یاریگران زندگی، ایفای نقش هنرمندان در آموزش و فرهنگ‌سازی به‌ عنوان عناصر اصلی امر پیشگیری، ایجاد زمینه ارتباط هنرمندان با ستاد مبارزه با مواد مخدر و برقراری ارتباط مؤثر ستاد با مؤسسات و مراکز رسانه‌ای و هنری در کشور از اهداف برگزاری جشنواره یاریگران زندگی است.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، اظهار کرد: اختتامیه نخستین جشنواره یاریگران زندگی هفته آخر بهمن‌ به‌ صورت مجازی برگزار می شود.

 

منبع: https://www.yjc.ir

مرتبط:

جشنواره کودک نیازمند تحول است

سایه‌ روشن‌های جشنواره موسیقی جوان

اعلام آثار دو بخش از جشنواره نمایش عروسکی