طرح “پازل همدلی” برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان گفت: با ایجاد طرح پازل همدلی، کمک‌های نقدی افراد به صورت متمرکز به حساب بانکی انجمن خیریه پیشگامان جمشید خواهد رفت و برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند هر استان به تعداد مبالغ مشارکت شده لوازم التحریر تهیه و به آن استان ارسال خواهد شد.

علی‌اصغر شاهزیدی، در خصوص طرح “پازل همدلی”، اظهار کرد: در پازل همدلی تفاهنامه‌ای سه جانبه بین سازمان بهزیستی کشور، انجمن صنفی لوازم التحریر کشور و انجمن خیریه پیشگامان جمشید منعقد شده است تا در راستای کمک به تأمین لوازم‌التحریر کودکان بی‌سرپرست، کودکان معلول و در حقیقت دانش آموزان و دانشجویان نیازمند تحت پوشش سازمان بهزیستی اقداماتی صورت بگیرد.

وی افزود: پازل همدلی در ابعاد ۲۵ در ۳۰ متر مربع بزرگترین پازل همدلی در دنیاست که قرار است در کتاب گینس به ثبت برسد، شکل کلی پازل طرح نقشه کشورمان بوده و نقشه هر استان را شامل می‌شود، این پازل از ۶۲۰ هزار قطعه تشکیل شده که هر تکه پازل به ارزش ده هزار تومان به معنای حضور هر فرد در این طرح یاری رسانی است. در واقع افرادی که در این طرح شرکت می‌کنند با خرید هر تکه پازل به ارزش ده هزار تومان می‌توانند در این امر خیرخواهانه شرکت نمایند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان، با اشاره به نحوه کمک‌های نقدی، تصریح کرد: کمک‌های نقدی افراد به صورت متمرکز به حساب بانکی انجمن خیریه پیشگامان جمشید خواهد رفت و برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند هر استان به تعداد مبالغ مشارکت شده لوازم‌التحریر تهیه و به آن استان ارسال خواهد شد، سهم هر استان به صورت مساوی و به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان معادل ۲۰ هزار تکه پازل است.

وی در خصوص لزوم کمک دستگاه‌های اجرایی گفت: اعضای شورای شهر اصفهان و اعضای شورای معاونین و کارکنان بهزیستی استان اصفهان تاکنون در این طرح شرکت کردند و امیدواریم در فرصتی که باقی است خیران، نیکوکاران و هر کسی که با نیت خیرخواهانه از جمله نذر و صدقه در این طرح شرکت کند تا بتوانیم بسته کامل تحت عنوان کوله پشتی پر از لوازم‌التحریر در اختیار دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش قرار بدهیم.

شاهزیدی با بیان اینکه پایان این طرح نهم آبان ماه است، اظهار کرد: سامانه www.puzzlehamdeli.ir آماده پرداخت کمک‌های نقدی مردمی به جهت مشارکت در این طرح است.

منبع:ایمنا

مرتبط:

پیشنهاد تخصیص سهمیه اینترنت به ناشنوایان

فقر غذایی مانعی در آموزش کودکان در روزهای خانه‌نشینی