۵ نکته مهم برای انتخاب و رزرو آنلاین هتل

با فراگیر شدن اینترنت و فروشگاههای اینترنتی، رزرو هتل و دیگر خدمات سفر دچار تحول بزرگی شده است. و شما براحتی میتوانید با کامپیوتر یا تلفن همراه خود و در کوتاهترین زمان، اقدام به رزرو هتل نمایید. اما انتخاب یک هتل خوب در میان دهها هتل دیگر موضوعی است که باید به آن پرداخت. در اینجا قصد داریم به ۵ نکته مهم که شما را در انتخاب یک هتل خوب یاری میکند بپردازیم.

همچنین شما میتوانید با استفاده از رزرواسیون آنلاین ” ایران هتل” از مشاوره رایگان بخش فروش و رزرو آنلاین هتل های ایران با تضمین بهترین قیمت و کیفیت، نسبت به رزرو اقدام فرمایید.

 

۱- مکان هتل

امروزه زمان سفرهایمان کوتاه است و سعی میکنیم با برنامه ریزی صحیح به گردش و تفریح بیشتری بپردازیم و از وقت خود نهایت استفاده را ببریم. پس موقعیت مکانی محل اقامت ما بسیار مهم می باشد. با انتخاب یک هتل خوب در نزدیک ترین مکانهای مورد نظرمان در مقصد، میتوانیم در وقت و هزینه سفر صرفه جویی کرده و از زمان مسافرتمان نهایت استفاده را ببریم. همچنین نزدیکی مکان هتل به وسایل نقلیه عمومی و ایستگاههای مترو ، تاکسی و اتوبوس امری است که نمیتوان نادیده گرفت.

 

۲- قیمت هتل

هزینه ای که برای سفر اختصاص می دهید یکی از مهمترین معیارهای انتخاب هتل می باشد. بسیاری از ما در همان ابتدا با توجه به قیمت، انتخاب‌هایمان را محدود می کنیم. اما بایستی به این نکته توجه داشت که قیمت نباید تنها دلیل‌ برای انتخاب هتل باشد و در بسیاری از موارد ممکن است هتلی با قیمت پایین رزرو کنیم ولی با توجه به هزینه‌های جانبی، سفرمان گران تمام شود.

 

۳- کیفیت خدمات و نظافت هتل

برای حفظ آرامش و سلامت شما، بایستی محل اقامتتان تمیز و مرتب باشد. بسیاری از مسافران حاضرند هتل‌شان لوکس نباشد اما اتاق‌شان تمیز و پاکیزه باشد. ملحفه‌هایی سفید و تمیز، سرویس بهداشتی پاکیزه، پرده‌هایی مرتب و اتاقی خوشبو، حال مسافر خسته را خوب می‌کند. و فقط هتلی با خدمات خانه‌داری منظم است که میتواند این انتظارات را برآورده کند. ضمنا با توجه به نیازهایتان، موقع رزرو هتل دقت کنید تا خدماتی نظیر لاندری، روم‌سرویس، آرایشگاه و… در هتل وجود داشته باشد.

 

۴- امنیت هتل

امنیت یکی از مهم‌ترین معیارهای برای امتیازدهی به هتل‌هاست. همه ما می‌خواهیم زمانی که هتل را ترک می‌کنیم، خیال‌مان بابت امنیت مدارک و وسایلمان آسوده باشد. اگر اتاق یا سوئیت‌تان گاوصندوق داشته باشد، بخش عمده‌ای از این امنیت تأمین می‌شود. در فرآیند رزرو هتل (رزرو آنلاین) می‌توانید ببیند که اتاق‌تان گاوصندوق دارد یا نه.

ضمنا در اتاق هم باید امن و سالم باشد تا در حضور یا غیاب‌تان در هتل، آرامش داشته باشید.

علاوه بر این هتل باید از تیم حفاظت و امنیت ماهری برخوردار باشد تا مهمانان اطمینان خاطر داشته باشند. این موضوع را هم می‌توانید در مشخصات هتل یا تجربیات سایر مسافران جستجو کنید و بیابید.

 

۵- طرز برخورد کارکنان هتل

یکی دیگر از معیارها برای انتخاب هتل و رزرو آن، برخورد کارکنان هتل است. احترام و اخلاق خوب کارکنان یک هتل می‌تواند سفرتان را شیرینتر سازد. علاوه بر آن اگر اتاقتان مشکلی داشته باشد، با وجود کارکنان خوش‌ برخورد، به راحتی می‌توانید مشکل‌تان را با آنها در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنند.