توزیع ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و پک بهداشتی

رئیس هیئت اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به مناسبت روز جهانی اسکواش و توسط کمیته کودکان و فرهنگی این هیئت، بسته های لوازم التحریر و پک بهداشتی بین دانش آموزان خانواده های نیازمند توزیع شد.

“آذر صفایی نیا” ضمن تبریک روز جهانی کودک، افزود: امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا نتوانستیم آن طور که باید و شاید به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی بپردازیم.
وی عنوان کرد: امسال به مناسبت هفته ملی کودک و روز جهانی اسکواش و توسط کمیته کودکان و فرهنگی هیئت اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و پک بهداشتی بین کودکان خانواده های نیازمند توزیع شد.
رئیس هیئت اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه در صورت بی توجهی به کودکان افت عاطفی، شخصیتی، تحصیلی و عدم اعتماد به نفس آنان را تهدید می‌ کند، تصریح کرد: کودکان باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.
صفایی نیا با اشاره به اینکه کودکان آسیب پذیرترین گروه جامعه انسانی هستند، اظهار کرد: باید با درک صحیح جایگاه آنان زمینه پیشرفت و رشد آنها را مهیا کرد.
وی بیان کرد: به هر اندازه که ظرفیت و توانایی کودکان تقویت شود، به همان اندازه در آینده مؤثر و کارآمد خواهند بود.
رئیس هیئت اسکواش استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: ورزش کردن به ویژه ورزش مهارتی اسکواش برای کودک علاوه بر اینکه بر سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر دارد، سبب ارتقاء عزت نفس در کودک می شود.
صفایی نیا ورزش اسکواش را موجب تحرک کودک دانست و گفت: این ورزش در جلوگیری از افسردگی، استرس، رفتار نابهنجار و اضطراب موثر است.
وی افزود: امید است در آینده و با راه اندازی کورت اسکواش در استان بتوانیم استعدادهای ورزش اسکواش در بین فرزندان استان را کشف کرده و زمینه رشد فرهنگی و ورزشی این عزیزان را فراهم کنیم.

منبع:ایسنا

مرتبط:

چگونه در دام لوازم ‌التحریر بی‌کیفیت نیفتیم؟

راهنمای خرید میز و صندلی تحریر استاندارد