پویش “مداد نارنجی” به یاری دانش‌آموزان نیازمند می‌آید

پویش «مداد نارنجی» با پشتیبانی بنیاد نیکوکاری «دست های مهربان» با هدف جمع آوری بسته‌های تحصیلی برای اهداء به ۱۰ هزار دانش آموز نیازمند در سراسر کشور است.

مسئول روابط عمومی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان، در گفت و گو با ایسنا از آغاز چهارمین دوره پویش “مداد نارنجی” خبر داد و گفت: این پویش طی سه سال گذشته و در آستانه آغاز سال تحصیلی، با هدف جمع‌آوری بسته‌های تحصیلی اهدایی نیکوکاران و توزیع آنها بین دانش‌آموزان نیازمند، فعال شده است.

معارف ادامه داد: طی سال‌های گذشته بالغ بر ۳۰ هزار بسته تحصیلی شامل لوازم تحریر، کیف و کوله، پوشاک مدرسه و کفش به دانش آموزان نیازمند زیر پوشش و دانش آموزان مناطق محروم اهدا شد.

او ادامه داد: پیش از این در تاریخ یازدهم شهریور ماه مرحله اول توزیع بسته های تحصیلی بین کودکان زیر حمایت این بنیاد در شیراز انجام شد. مرحله دوم توزیع بسته های تحصیلی بین ۲۶ تا ۳۰ شهریور ماه در سطح استان و در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

معارف با بیان اینکه اهدا ۱۰ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند با کمک ۱۴ شعبه این بنیاد در کشور انجام می شود؛ تاکید کرد: پویش مداد نارنجی، امسال مناطق محروم بیشتری را زیر پوشش گرفته و همچنین به تنوع و ضرورت لوازم مورد نیاز، نیازمند بیش از پیش توجه شده است.

او ابزار امیدواری کرد تا با افزایش استقبال نیکوکاران و کمک های مردمی بتوان دانش آموزان نیازمند بیشتری را حمایت کرد.

معارف با یادآوری شرایط ویژه و منع توزیع نذورات خوراکی در دهه اول محرم ابراز امیدواری کرد تا این بار با کمک نذورات نقدی و کمک های مردمی بتوان بسته های تحصیلی بیشتری را در اختیار نیازمندان قرار داد.

مسئول روابط عمومی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان ادامه داد: با یاری خدا و رای زنی هایی انجام شده برای تهیه بسته های تحصیلی چشم اندازهای خوبی مد نظر داریم؛ این کمک ها علاوه بر بسته های تحصیلی می‌تواند در قالب هدایای نقدی و نذورات مردمی باشد.

منبع:ایسنا