مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» منتشر شد

مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» منتشر شد

 

مجموعه چهار جلدی

مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» نوشته فلیسیا لاو و جری بایلی برای نخستین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد. «انرژی و حرکت»، «ساختمان ها و سازه ها»، «ماشین های ساده» و «مواد» عنوان کتاب های مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» است.
این مجموعه در قالب مستند-داستانی نوشته شده؛ به این معنا که شخصیت اصلی هر کدام از کتاب های «علوم عصر حجری»، نابغه ای به اسم «لئو» است که همه چیز را می داند و مدام در حال یاد گرفتن و تجربه اندوختن است و هر چه یاد می گیرد را به گربه دست آموز خود «پالاس» آموزش می دهد.
لئو در این کتاب ها با به کار گرفتن علوم عصر حجری و طرح هایی مبتکرانه، نکته هایی را در باره ی مواد، انرژی و حرکت، ماشین های ساده و ساختمان ها و سازه ها به گربه اش می آموزد.
تصویرگری مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجری» را مایک فیلیپس و ترجمه آن را علی خاکبازان بر عهده داشته اند.
هر یک از کتاب های ۳۶ صفحه ای این مجموعه، واژه نامه ای دارد که بچه ها را با کلمات و واژه های تازه و سختی که در کتاب به آن اشاره شده، آشنا می کند.
مجموعه «علوم عصر حجری» که مناسب مخاطبان ۱۲+ (نونگاه) است، سه بار هم زمان به چاپ رسیده و شمارگان آن ۷ هزار و ۵۰۰ نسخه شده است.
هر یک از این کتاب ها با قیمت ۱۳ هزار تومان در فروشگاه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

مرتبط:

آشنایی با چارلز داروین و جملات آموزنده اش

انتشار مجدد قصه‌های تصویری کلیله و دمنه

تبادل رایگان کتاب‌های مدرسه در شهر ونیز ایتالیا