از موج افسردگی در انگلیس تا کرونای بی علامت در نوجوانان

از موج افسردگی در انگلیس تا کرونای بی علامت در نوجوانان دو برابر شدن میزان افسردگی بزرگسالان انگلیسی ابراز نگرانی از موج ابتلای جوانان به کرونا پروتکل های جدید بهداشتی در فرانسه بیماری زمینه ای به نام ” اعتماد به ترامپ ” آیا ممکن است دوبار به کرونا مبتلا شویم؟

از موج افسردگی

هشدار به ضعف شدید زیر ساخت های بهداشتی مدارس آمریکا، نقش مهم ورزش در داشتن استخوان های محکم از مهم ترین رویداد ها در بخش سلامت، درمان و بهداشت در ۲۴ ساعت گذشته بود. اطلاعات جدید در این باره که بیش از ۴۵ درصد از کودکان مبتلا به کرونا هیچ علائمی ندارند بر نگرانی والدین دانش آموزان آمریکایی از بازگشایی مدارس افزوده است. مشروح خبر… مرکز ملی آمار انگلیس: تقریبا ۲۰ درصد از مردم انگلیس از افسردگی رنج می برند که زنان، جوانان و بزرگسالان معلول، بیش تر از بقیه قشر ها آسیب پذیر هستند. سازمان جهانی بهداشت درباره افزایش ابتلا به ویروس کرونا در بین جوانان بین ۲۰ تا ۴۰ ساله که بسیاری از آن ها هیچ علائمی ندارند، هشدار داد. دولت فرانسه چهارشنبه پروتکل های بهداشتی جدیدی را برای شرکت ها منتشر می کند. مشروح خبر… محققان: ورزش های منظم و حرفه ای در دوران کودکی و نوجوانی، استخوان های فرد را در دوران بزرگسالی، قوی خواهد ساخت. مشروح خبر… بیماری زمینه ای به نام ” اعتماد به ترامپ ” یک شهروند آمریکایی که پدرش قربانی کرونا شده گفت که وی به دلیل اعتماد به حرف های رئیس جمهور آمریکا و لغو محدودیت های کرونایی از دنیا رفت . مشروح خبر… همزمان با بحران سالمندی؛حمایت ژاپن از سازندگان ربات های کمک پرستار وزارت رفاه ژاپن شش بخش جدید برای حمایت از شرکت های طراح و سازنده ربات های پرستار و ۱۱ مرکز مشاوره برای بخش مراقبت های پرستاری در سراسر ژاپن ایجاد کرده است. مشروح خبر… یک شهروند آمریکایی که پدرش قربانی کرونا شده گفت که وی به دلیل اعتماد به حرف های رئیس جمهور آمریکا و لغو محدودیت های کرونایی از دنیا رفت . وزارت رفاه ژاپن شش بخش جدید برای حمایت از شرکت های طراح و سازنده ربات های پرستار و ۱۱ مرکز مشاوره برای بخش مراقبت های پرستاری در سراسر ژاپن ایجاد کرده است. مسئله مصونیت یافتن افرادی که به ویروس کرونا آلوده و به کووید ۱۹ مبتلا می شوند، یک موضوع کلیدی برای درک بهتر این بیماری همه گیر است.

هشدار به ضعف شدید زیر ساخت های بهداشتی مدارس آمریکا، نقش مهم ورزش در داشتن استخوان های محکم از مهم ترین رویداد ها در بخش سلامت، درمان و بهداشت در ۲۴ ساعت گذشته بود.
حوزه بهداشت
۴۵ درصد کودکان مبتلا به کرونا هیچ علائمی ندارند
اطلاعات جدید در این باره که بیش از ۴۵ درصد از کودکان مبتلا به کرونا هیچ علائمی ندارند بر نگرانی والدین دانش آموزان آمریکایی از بازگشایی مدارس افزوده است.

دو برابر شدن میزان افسردگی بزرگسالان انگلیسی
مرکز ملی آمار انگلیس: تقریبا ۲۰ درصد از مردم انگلیس از افسردگی رنج می برند که زنان، جوانان و بزرگسالان معلول، بیش تر از بقیه قشر ها آسیب پذیر هستند.

ابراز نگرانی از موج ابتلای جوانان به کرونا
سازمان جهانی بهداشت درباره افزایش ابتلا به ویروس کرونا در بین جوانان بین ۲۰ تا ۴۰ ساله که بسیاری از آن ها هیچ علائمی ندارند، هشدار داد.

پروتکل های جدید بهداشتی در فرانسه
دولت فرانسه چهارشنبه پروتکل های بهداشتی جدیدی را برای شرکت ها منتشر می کند.

نگرانی شدید از ضعف زیرساختهای بهداشتی مدارس آمریکا
باتوجه به شیوع کرونا در مدارس آمریکا برای هر ۵۰۰ دانش آموز تنها یک پرستار وجود دارد.

حوزه سلامت
نقش ورزش در استحکام استخوان نوجوانان
محققان: ورزش های منظم و حرفه ای در دوران کودکی و نوجوانی، استخوان های فرد را در دوران بزرگسالی، قوی خواهد ساخت.

منبع:  «واحد مرکزی خبر»

مرتبط:

در خانه ماندن کرونایی مساوی بی تحرکی کودکان نباشد

انتقال سریع کرونا از کودکان تهدیدی جدی برای افراد مسن است

نگرانی یونیسف و سازمان جهانی بهداشت از بازگشایی مدارس