تدارک ویژه تلویزیون برای کودکان و نوجوانان

تدارک ویژه تلویزیون برای کودکان و نوجوانان/ “بچه های آسمان” در میان انیمیشن های خارجی

 

تدارک ویژه تلویزیون
وقتی این روزها، کرونا آرام نمی گیرد تلویزیون تصمیم گرفته هر هفته برنامه ویژه فیلم هایی سینمایی در شبکه های چهار، پنج، امید و کودک برای کودکان و نوجوانان داشته باشد.از این رو به سراغ انیمیشن های خارجی، فیلم سینمایی کودکانه و نوجوانانه ایرانی رفته است.

– اخبار فرهنگی –

تلویزیون برای کمک به جلوگیری از شیوع کرونا برنامه ویژه ای برای پخش فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی ویژه کودکان و نوجوانان دارد. از این رو، فیلم های «مهاجر»، «دشمن ملت»، «ناخواسته»، «لانه خرگوش»، «آگاتا و حقیقت قتل»، «تیراندازی در اسپاروکریک»، «تویی که نمی شناختمت»، «نبرد خاموش»، «هیجان زندگی»، «جیرو ربات انسان نما»، «تشنه سرعت ۲»، «ریچارد لک لک»، «از زمین به اکو»، «دوستان قطبی»، «سن آندریاس»، «خال خالی»، «سفر به دوردست» ،«مدفن کرم های شب تاب»، «بچه های آسمان»، «کاراگاه کونان»، «زمین بازی»، «کوتوله های جنگلی»، «پرندگان آزاد»، «افسانه بیونیکل ۱»، «بی خوابی» و «سه راهزن» از ۴ تا ۸ مرداد ماه از شبکه های چهار، پنج، امید و کودک سیما پخش می شود.
“مهاجر” و “ناخواسته” شبکه چهار
فیلم سینمایی «مهاجر» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» یکشنبه ۵ مردادماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود. در این فیلم خواهید دید: هواپیماهای بدون سرنشین مهاجر که از روی زمین کنترل می شود جهت انجام عملیاتی شناسایی در پشت خطوط دشمن به کار گرفته می شوند. به دلیل برد محدود دستگاه کنترل، خلبانان در دو ایستگاه مقابل، رو در روی هم و در خطوط دشمن مستقر می شوند. خلبانی که به خطوط دشمن نفوذ کرده، در حالی که با دشمن درگیر می شود، با مهارت عملیات شناسایی را انجام می دهد و هواپیما را در هوا تحویل خلبان دوم می دهد. در حالی که … علیرضا حاتمی، علیرضا حیدری و ابراهیم اصغرزاده در فیلم سینمایی «مهاجر» ایفای نقش کرده اند.
فیلم سینمایی «دشمن ملت» به کارگردانی «تونی اسکات» دوشنبه ۶ مردادماه ساعت ۱۰:۳۰

 

 

منبع:  خبرگزاری تسنیم

مرتبط:انیمیشن «خرچنگ» نامزد جام طلایی جشنواره شانگهای چین

«شب قصه کانون» هر چهارشنبه شب با حضور چهره‌های نام‌آشنای قصه‌گویی

دو انیمیشن ایرانی راهی هیروشیما ۲۰۲۰ می‌شوند