فقط دوست خودمی منتشر شد

کتاب «فقط دوست خودمی» نوشته مژگان کلهر منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب که به موضوع دوستی و آداب آن می‌پردازد در ۲۵۰۰ نسخه و با قیمت ۱۰ هزار تومان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

در معرفی «فقط دوست خودمی» عنوان شده است: جغد و جوجه‌تیغی هر شب با هم بازی می‌کنند اما بالاخره سر و کله‌ دیگر حیوانات جنگل پیدا می‌شود. آن‌ها دوست دارند ضمن دوستی با حیوانات جدید با آن‌ها بازی کنند، اما جغد دوست ندارد دوستی‌اش با جوجه تیغی را با دیگران تقسیم کند و این رفتار را هر شب تکرار می‌کند.

در بخشی از این کتاب آمده است: «شب بعد جوجه‌تیغی و جغد باز هم قایم‌موشک بازی می‌کردند که خفاشی آمد. از شاخه آویزان شد و گفت: بچه‌ها،‌ من هم بازی؟، جغد با نوکش به پای خفاش زد و گفت: برو عقب!‌ ما با کسی بازی نمی‌کنیم.» خفاش خندید و گفت: این‌جوری که بیشتر خوش می‌گذرد.»

این کتاب با تصویرگری سولماز جهانگیر مناسب گروه سنی بالای ۹ سال (نو نهال) است و به آنان درباره‌ حسادت و تاثیرهای آن بر روابط آموزش می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی این کتاب را خریداری کنند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

بازگشایی کتابخانه‌های عمومی از ابتدای تیرماه

منتشر شدن دو کتاب برای بچه‌ها

مجموعه سه جلدی «کتاب‌های پژوهشی» کانون منتشر شد