نخستین پارک ترافیکی جنوب غرب استان تهران در بهارستان احداث می شود

نخستین پارک ترافیکی جنوب غرب استان تهران در بهارستان احداث می شود

 

نخستین پارک

شهردار صالحیه از احداث نخستین پارک ترافیکی جنوب غرب استان تهران در بهارستان با هدف افزایش فرهنگ ترافیکی شهروندان خبر داد.

با اشاره به احداث پارک ترافیکی برای نخستین بار در جنوب غرب استان تهران اظهار داشت: باید در کنار افزایش حمل و نقل عمومی، توسعه معابر و ساماندهی ترافیک، مباحث فرهنگی در بین مردم و به ویژه کودکان و دانش آموزان را ارتقا دهیم.

وی همچنین بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع احداث می شود و قطعا نقش پررنگی در حوزه آموزش های شهروندی و راهنمایی و رانندگی ایفا خواهد کرد.

شهردار صالحیه افزود: پارک ترافیکی شهر صالحیه با هدف آموزش حضوری، نظری و عملی در بخش های وسائط نقلیه سبک و سنگین و علائم هشداردهنده ساخته می شود و براساس تجربه چنانچه کودکان یا نوجوانان به صورت واقعی و حضوری تحت آموزش قرار بگیرد، تهدید و خطر را بهتر حس خواهند کرد که این امر می تواند در آینده سبب کاهش بار ترافیکی شود.

تنها پارک ترافیک قم به زودی راه اندازی می شود
پارک ترافیک در شهرستان های استان مرکزی ساخته می شود
پارک ترافیک در استان البرز افتتاح شد
آگاهی مند سپس به اجرای ۱۸ پروژه عمرانی در سال ۹۹ با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: در شهر ۶۰ هزار نفری صالحیه فقط یک سوله مدیریت بحران وجود دارد که دومین سوله مدیریت بحران جهت حفظ آمادگی در برابر بلایای طبیعی به مساحت ۳ هزار متر مربع که دارای باند فرود بالگرد خواهد بود ساخته می شود.

وی در پایان با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی در پروژه های عمرانی خاطرنشان کرد: دو پروژه فرهنگی و ورزشی استخر و پردیس سینمایی شهر صالحیه توسط بخش خصوصی کلید خورده است که در حال احداث می‎باشد.

 

 

منبع:  سایت تسنیم

مرتبط:

آموزش هدف گذاری به کودکان

آموزش آداب لباس پوشیدن به کودکان

آموزش ساخت اسلایم ساده و سریع در خانه