کارت‌های تولد در اینستاگرام برای تولد کودکان در قرنطینه‌ی خانگی

کارت‌های تولد در اینستاگرام برای جشن تولد کودکان در قرنطینه‌ی خانگی

 

کارت های تولد

«جاش کِلِلَند»، تصویرگر کودکان، با نزدیک شدن روز تولدش به فکر کودکانی می‌افتد که این روزها دور از دوستان‌شان، و در قرنطینه خانگی روز تولدشان را جشن می‌گیرند.

او تصمیم می‌گیرد برای تغییر حال‌وهوای این روزهای کودکان، کاری انجام دهد. پس فراخوانی در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کند. او از پدرها و مادرها یا مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌هایی که سالگرد تولد فرزند یا نوه‌شان در این روزهاست، می‌خواهد به او پیام دهند تا برای آن کودک،‌ کارت تولدِ ویژه‌ای طراحی و در صفحه‌اش منتشر کند. کِلِلَند خواسته است اگر سفارش‌دهنده‌ها دوست دارند کارت‌های تولد را خصوصی دریافت کنند، در پیام‌شان این نکته را یادآوری کنند.

«کارت‌های تولد» در شبکه «اینستاگرام» برای جشن تولد کودکان در قرنطینه‌ی خانگی

کِلِلَند همچنین همکاران طراح و تصویرگرش را فراخوانده است تا اگر دوست دارند در این کار همکاری کنند، و برای کودکان کارت تولد طراحی و در صفحه‌شان منتشر کنند. گفته می‌شود تا کنون تصویرگران بسیاری از سراسر جهان با او تماس گرفته‌اند و علاقه‌شان را برای طراحی کارت‌های تولد بازگو کرده‌اند.

کِلِلَند خطاب به هنرمندان تصویرگر نوشته است:

با همه‌گیری جهانی بیماری، بسیاری از کودکان تولدشان را باید در خانه جشن بگیرند. مهمانی‌ها، دیدار پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها لغو شده‌است و مادرها و پدرها نیز دورهٔ مالی سختی را می‌گذرانند. از این رو، تصمیم گرفتم کارت‌های تولد اینستاگرامی برای کودکان طراحی کنم. اگر شما هم دوست دارید در این کار همکاری کنید به من پیام دهید تا جزئییات کار را با شما در میان بگذارم.

 

منبع: https://ketabak.org

مرتبط:

آغاز به کار سامانه دریافت ایده اسباب بازی

سرگرمی جدید کانون پرورش فکری تولید شد

خطر قرنطینه برای کودکان