فیلمهای کوتاه موبایلی باشگاههای کتابخوانی

فیلمهای کوتاه موبایلی باشگاههای کتابخوانی سیاهکل منتشر شد

 

فیلم های کوتاه

 

در پی عدم برگزاری اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی به علت شیوع ویروس کرونا؛ بخشی از فیلم های کوتاه موبایلی اعضای ۲۷ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان سیاهکل در رسانه های شهرستانی همرسانی شد.

روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل ، سید رضا حسینی در خصوص جام باشگاه کتابخوانی کودک ونوجوان وعدم برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه کتابخوانی در اسفند ماه سال ۹۸ مباحثی به شرح زیر مطرح کرد:

بسیار خرسندیم که با همراهی و همدلی هم ، رویدادی شیرین و پراز جاذبه های دانش ودانایی را ، با نام جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان در شهرستان سیاهکل برای دومین سال متوالی رقم زده ایم . رویدادی که با هدف قرابت وانس کودکان ونوجوانان سرزمینمان با کتاب ، این یار مهربان ، دانا و خوش بیان طراحی وایجاد شده است.

قرار بود در پایان رویداد به یاد ماندنی که نقش آفرین آن کودکان ونوجوانان شهر سیاهکل بوده اند بعد از داوری استانی و معرفی برترین های شهرستانی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران ، برترینها در شهرستان در مراسم اختتامیه در ۵ ا سفند ماه  تقدیر وتجلیل شوند. اما تقدیر ناخوشایند رقم خورد . ویروس کوچک اما پرهیبت و پرهیاهو همه معادلات را در کشور ودر جهان برهم زد و اختتامیه ما که می توانست پایان یک رویداد شیرین در شهرستان با شد برهم خورد.اختتامیه کشوری هم که در نیمه دوم اسفند برگزار می شد و درآن برترینهای  شهرستانهای کل کشور مشخص می شدند به زمانی دیگر موکول شد .اما برخودمان لازم دیدیم ضمن حفظ امانتداری در اعلام نتیجه  شهرستانی از آن  همه فیلم ونامه های که به دبیرخانه ارسال شده بود تنها بخشی از فیلم های کوتاه یک دقیقه ای معرفی کتاب را که به معیارهای داوری نزدیک بودند در اختیار رسانه ها قرار گیرد تا برای عموم همرسانی شود . در پایان از اعضای جام باشگاه هها در قالب ۲۷ باشگاه کتابخوانی در مدارس کنار هم جمع شده بودند ونیز تسهیلگران و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ، نهایت قدردانی و امتنان به عمل می آید . از رسانه هایی که زحمت این مهم را متقبل می شوند قدردان هستیم.

علاقه مندان می توانند برای مشاهده فیلمهای کوتاه موبایلی جام باشگاه های کتابخوانی به آدرس زیر مراحعه نمایند:

تلگرام www.darsiahkal.ir

اینستاگرام www.instagram.com/darsiahkal

 

منبع: https://gilan.farhang.gov.ir

مرتبط:

امکان دانلود رایگان کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان فراهم شد

کتاب پرنده‌ها و آسمان فریده فرجام منتشر شد

ایجاد خلاقیت و ذوق هنری از اولویت های کانون پرورش فکری