کارگاه مجازی قصه گویی جانبی جشنواره ملی قصه گویی روستا و عشایر

کارگاه مجازی قصه گویی از سری برنامه های جانبی جشنواره ملی قصه گویی روستا و عشایر در سیرجان

 

کارگاه مجازی قصه گویی

کارگاه مجازی قصه گویی از ویژه برنامه های جانبی نخستین جشنواره ملی قصه گویی روستا و عشایر با حضور خانم کلر ژوبرت، نویسنده و تصویر گر مطرح کودک به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد.

نخستین کارگاه مجاز قصه گویی از سری برنامه های جانبی جشنواره ملی قصه گویی روستا و عشایر به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و انجمن قصه زیر گنبد کبود شهرستان سیرجان و با حضور «کلر ژوبرت» نویسنده و تصویرگر داستان های کودک برگزارشد .
این کارگاه در راستای برنامه های جانبی جشنواره ملی قصه گویی روستا و عشایر که به میزبانی کانون فرهنکی انصارالحجه (عج)روستای شمیل هرمزگان بر گزار می شود؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در اجرای کارگاه های حضوری به صورت مجازی و با حضور جمع زیادی از قصه گویان مطرح کشوری و همچنین جمعی از مادران قصه گو برگزار شد.
شرکت کنندگان در این گفتگوی مجاری سئوالات خود را در خصوص نوشتن داستان های مناسب کودک و نوجوان و همچنین شیوه ها و تکنیک های قصه گویی را در مدت بک ساعت کارگاه مجازی به صورت پرسش و پاسخ ارائه کردند.
قرار است انجمن قصه زیر گنبد کبود شهرستان سیرجان استان کرمان با مدیریت فرزانه ابران نژاد چندین کارگاه قصه گویی مجازی را با حضور نویسندگان مطرح کشور برگزار کنند.
«کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی در سال ۱۹۶۱(۱۳۴۰خورشیدی )در پاریس متولد شد و دوران کودکی را در آنجا گذراند؛ در سن ۱۹سالگی به دین اسلام گروید و مسلمان شد و از سال ۱۳۶۲با همسرش که ایرانی است ساکن ایران شد؛ او لیسانس علوم تربیتی، فوق لیانس ادبیات کودک (از راه دور از دانشگاه لومان فرانسه) و تحصیلات سطح دو حوزوی دارد.
وی ۲۰ کتاب به زبان فرانسوی و ۶۰ کتاب به زبان فارسی به چاپ رسانده که راز پاپاپا (داستان تخیلی با مفهوم قرآنی) هدیه بادامک، خداحافظ راکون پیر، مجموعه داستان های شکر

 

منبع: http://tnews.ir

مرتبط:

آموزش مجازی به جای اجرای آنلاین تئاتر/ عشقی که در مترو شکل گرفت

آموزش مباحث مالی به کودکان در سن های مختلف

آموزش دانش‌آموزان از طریق تلویزیون+ جدول پخش