استقبال از «آبنبات هل‌دار» عرضه ۳ مجموعه جدید صوتی

استقبال از «آبنبات هل‌دار» در نوروز/ عرضه ۳ مجموعه جدید صوتی برای کودک و نوجوان

 

استقبال

 

امین نادری، مدیر سوره مهر الکترونیک،  از عرضه سه مجموعه کتاب صوتی برای گروه سنی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دانش‌آموزان در هفته‌های گذشته تعطیل بودند و نیاز خانواده‌ها به ارائه محتوای مناسب به کودکان و نوجوانان، تصمیم گرفتیم تا کار برخی از محصولات که تقریباً انجام شده بود، به اتمام رسانده و برای این ایام عرضه کنیم.

وی ادامه داد: کتاب صوتی «بالاتر ازخانه عقاب»، اثر عبدالمجید نجفی از جمله این آثار بود که با صدای برگزیدگان جشنواره گوینده شو ۱ تولید و عرضه شد. این اثر شامل ۱۲ داستان کوتاه برای گروه سنی نوجوان است. مجموعه ۹ جلدی «پنج وجبی»، به قلم زهره پریرخ و با صدای سارا منفرد از دیگر آثار جدید سوره مهر الکترونیک برای این ایام بود. این اثر شامل داستان‌های متعدد و شاد برای گروه سنی الف و ب است.

به گفته نادری؛ کتاب صوتی مجموعه پنج جلدی «هُلم بده قِلم بده»، اثر اسدالله شعبانی با صدای سپیده وارث سومین مجموعه‌ای است که در این روزها منتشر شده است. این اثر بازآفرینی قصه‌های فولکور فارسی است که در مناطق مختلف کشور خوانده می‌شده و هنوز هم خوانده می‌شوند. علاقه‌مندان این آثار را می‌توانند از اپلیکیشن کتابخوان سوره مهر تهیه کنند.

مدیر سوره مهر الکترونیک همچنین از افزایش استقبال مخاطبان از کتاب‌های صوتی در ایام نوروز خبر داد و اضافه کرد: کتاب‌های شاخص دفاع مقدس مانند «فرنگیس» و «دختر شینا» همچنان در این ایام پرتقاضاترین آثار بودند. همچنین مجموعه‌ای از کتاب‌های طنز مانند «آبنبات هل‌دار» و «آخرین نشان مردی» نیز از استقبال خوبی همراه بوده است.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

مجموعه داستان «قصه ما مثل شد» به ترکیه رسید

مهرواره شعر، داستان و تصویرگری طنز را با عنوان نقل سپید خنده

کتاب «قصه‌ی عمو نوروز و خاله نوبهار» بازنشر شد