برگزیدگان جشنواره خاطره‌نویسی «در خانه بمانیم» تجلیل می‌شوند

برگزیدگان جشنواره خاطره‌نویسی «در خانه بمانیم» تجلیل می‌شوند

 

برگزیدگان جشنواره

 

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری روز یکشنبه در بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی افزود: این جشنواره در ۲ محور عمومی و اختصاصی برگزار شد که محور عمومی آن شامل خاطره «روزهای ماندن در خانه»، «بهترین رویداد برای ارتقای سلامت»، «بهترین جمله برای قدردانی از زحمت‌های کادر درمانی»، «بهترین پند و عبرت از روزهای ماندن در خانه» و «ارایه خلاصه کتابی» بود.

وی ادامه داد: همچنین «کودک و نوجوان» دیگر محور این جشنواره بود که شامل پیام‌ها و دلنوشته‌های کودکان در قالب متن،‌ شعر کودکانه و جملات زیبا بوده است.

وی اظهار داشت: به نفرات اول تا سوم این جشنواره به ترتیب هشت میلیون ریال، پنج میلیون ریال و چهار میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام خدایاری به اهم فعالیت‌های کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات از ۱۳ فروردین تا روز جاری اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست خبری رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و معاونان بهداشت، درمان و غذا و داروی دانشگاه از جمله فعالیت‌های این کمیته بود که در آن جلسه سوالات جدی و چالشی مختلفی از سوی اصحاب رسانه استان مطرح شد.

وی همکاری با پلیس فتای استان در زمینه جلوگیری از شایعه‌پراکنی‌ها به ویژه در مورد فوت حجت‌الاسلام آذرپندار، امام جمعه شهر چهاربرج میاندوآب را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این روزها برشمرد و گفت: ‌در خصوص علت فوت ایشان شایعه‌هایی در حال نشر بود که در همان لحظات اولیه با همکاری پلیس فتا پیگیری شد و اخبار در مجرای صحیح قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: دعوت از پلیس فتا در مورد رصد و پالایش فضای مجازی و حضور در شورای اطلاع‌رسانی استان و برخورد با خاطیان از اقدمات دیگر بوده است.

بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی حدود دو و نیم ساعت به طول انجامید و فرمانداران استان نیز از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه حضور داشتند؛ در این جلسه بیش از ۱۰ نفر از اعضای ستاد و از جمله فرمانداران خوی و مهاباد اظهار نظر کردند و پیشنهاد و مصوبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: ایرنا

مرتبط:

مهرواره شعر، داستان و تصویرگری طنز را با عنوان نقل سپید خنده

نمایشگاه بولونیا یک رویداد مجازی ویژه تدارک دید/ برگزاری آنلاین

جایزه ی سپیدار که نخستین دوره ی آن در سال ۱۳۹۴ برگزار شد،