پخش فیلم های کانون در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

پخش فیلم های کانون در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

 

پخش فیلم های کانون

 

 

کبری اخلاقی نیا روز شنبه  اظهار داشت: این طرح ملی از ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۸ آغاز شد و قرار بود تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ ادامه داشته باشد اما تا سوم اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.

پخش فیلم های کانون  وی افزود: تماشای فیلم های سینمایی یا تئاترهای تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای قشر کودک و نوجوان این استان و دیگر استان ها از طریق اینترنت و به صورت رایگان قابل انجام است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تولیدات هر روز ساعت ۹ صبح بر روی پورتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به نشانی www.omid.kpf.ir قرار گرفته و به مدت ۲۴ ساعت نیز قابل دسترسی است.

اخلاقی نیا عنوان کرد: این طرح ملی از ابتکارات مسؤولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بوده و بر اساس آن هر روز یک فیلم سینمایی با تئاتر پخش می شود.

وی ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های کشور پر کردن مفید و مؤثر اوقات فراغت قشر کودک و نوجوان با توجه به تعطیلی مراکز فرهنگی، هنری وابسته به کانون، مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس

 

 

منبع:https://www.ghatreh.com

مرتبط:

پرتال کانون و پخش آنلاین انیمیشن «این هم پول ماهی»

کچل کفترباز به خانه ها می آید

انیمیشن «دزد درخت ها» به کارگردانی راشین خیریه

«قصه نقلی» حسن دادشکر به خانه‌ی بچه‌ها می‌رود

انیمیشن مثل یک پروانه روی قلب مهمان خانه ها می شود