فراخوان «نمایش خانه» منتشر شد/ جشنواره ای برای مقابله با کرونا

 

برگزاری به شکل مجازی؛

فراخوان «نمایش خانه» منتشر شد/ جشنواره ای برای مقابله با کرونا

 

فراخوان

فراخوان جشنواره مجازی «نمایش خانه» با تمرکز بر سه محور «چگونه کرونا را شکست دهیم»، «نوروز را در خانه بمانیم» و «متل ها و قصه های قدیمی سرزمین مادری را احیا کنیم» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، سازمان مردم نهاد «نیمدری سبز» با همکاری دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی در راستای بالا بردن روحیه افراد در هنگام قرنطینه و بهبود فضای روحی و روانی افراد درگیر با بحران ویروس کرونا قصد دارد جشنواره «نمایش خانه» را با شعار «هر خانه، یک تماشاخانه تئاتر» در سطح غیرحرفه ای و با مشارکت کودکان و نوجوانان و همراهی مادران و پدران برگزار کند.

دیگر نهادهای مشارکت کننده در این رویداد دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر هستند.

این جشنواره موضوعی با تمرکز بر محورهای «چگونه کرونا را شکست دهیم»، «نوروز را در خانه بمانیم» و «متل ها و قصه های قدیمی سرزمین مادری را احیا کنیم» در چهار بخش «نمایش های ایرانی»، «نمایش عروسکی»، «نمایش کوتاه» و «استندآپ کمدی» برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند آثارشان را با مدت زمان ۵ تا ۱۵ دقیقه با تلفن همراه ضبط و تا تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ از طریق واتس اپ به شماره ۰۹۳۶۹۷۴۰۲۴۶ ارسال کنند. آثار دریافتی در پنج حوزه بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه و موسیقی داوری خواهند شد و جوایزی به برگزیدگان اهدا می شود.

اختتامیه جشنواره مجازی «نمایش خانه» با اعلام قبلی در بندر بوشهر برگزار می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

مرتبط:

آثار کودک و نوجوان کتابخانه ملی، در اختیار مخاطبان قرار گرفت

تلاش کانون پرورش فکری برای پر کردن اوقات فراغت کودکان

با همکاری شهرداری تهران طاقچه به کاربرانش کتاب هدیه می‌دهد