نسخه الکترونیکی کتاب های کانون رایگان عرضه می شود

نسخه الکترونیکی کتاب های کانون رایگان عرضه می شود

 

نسخه الکترونیکی

نسخه الکترونیکی کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت یک هفته در سایت های اینترنتی عرضه کتاب به صورت رایگان ارایه می شود.

هم زمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، کانون پرورش فکری در حال اجرای طرحی اینترنتی با عنوان «پیک امید مجازی» است تا کودکان و نوجوانان ایرانی بتوانند وقت های خود را صرف مطالعه کتاب، تماشای فیلم و فراگیری ساخت کاردستی و نقاشی و دیگر هنرهای تجسمی کنند.
ارایه نسخه الکترونیکی کتاب های کانون در سایت طاقچه به نشانی www.taaghche.com چند ماهی است که آغاز و با استقبال بچه ها همراه شده است اما کانون در نظر دارد این کتاب ها را به مدت یک هفته و به صورت رایگان ارایه کند.
در این زمینه هم اکنون بیش از ۳۰۰ عنوان از کتاب ها و ۲۰ عنوان کتاب صوتی کانون در این سایت با تخفیف ۱۰۰ درصدی قابل دسترسی و مطالعه است.
در همین حال مربیان کانون در سراسر کشور به صورت داوطلبانه و جهادی در قالب همین طرح، اقدام به ضبط فیلم های کوتاه آموزشی در زمینه های هنری و کاردستی و قصه گویی کرده اند و این فیلم های کوتاه را در سایت ها و صفحه های کانون در شبکه های اجتماعی با چهار هشتگ «#پیک_امید، #در دل دارم_امید، #کانون_امید و برای_ حال_ خوب» منتشر می کنند.
همچنین با توجه به اهمیت ایجاد فضای شاد و نشاط بخش در بین خانواده ها، کانون برخی از فیلم های انیمیشن و شاد خود را نیز در این فضاها در اختیار خانواده ها قرار داده است.
در این زمینه و در قالب طرح پیک امید مجازی، صفحه ای در پرتال رسمی کانون به نشانیwww.omid.kpf.ir راه اندازی شده است. این فضاها به تدریج کامل و این فعالیت گسترش پیدا خواهد کرد تا ارتباط مربیان کانون با کودکان و نوجوانان در این روزهایی که بچه ها به دلیل شیوه بیماری کرونا شبانه روز در داخل خانه ها و در کنار خانواده های شان.

منبع: خبرگزاری مهر

مرتبط:

وضع مان در جوک سازی خوب است، اما…

ترکیب فناوری و ویروس کرونا؛ تاریخ تکرار می شود

سهم اندک کودکان از فضای فرهنگی کشور