برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال

 

 

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبرداد:

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال در اصفهان

اصفهان-مدیرکل ارشاد اسلامی گفت: برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال و دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی با رویکرد کودک و نوجوابا رویکردهای نوین ازفردا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال و دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با رویکرد کودک و نوجوان در اصفهان و با گرامیداشت اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی به مکتب ارزشمندی تبدیل شده و امیدواریم از این مکتب بزرگ بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه «رسانه های دیجیتال» یکی از موضوعات مهم دنیای امروز و کشور ماست، تصریح کرد: «رسانه های دیجیتال» از نظر سرعت و وسعت دامنه مهم است و بستری است که دسترسی همگان به آن فراهم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با مروری بر گذشته که انتقال پیام با دشواری هایی همراه بوده و گاه پیام در طول مسیر انتقال دچار خطا می شد، افزود: در گذشته انتقال مفهوم و محتوا با وسائل طبیعی انجام می شد و امروزه با برداشته شدن مرزها، پیام با سرعت و ارزان مخابره می شود.

وی با بیان اینکه رسانه های دیجیتال در دنیای امروز هم می تواند فرصت و هم تهدید تلقی شود، ابراز داشت: با پیشرفت تکنولوژی و نیاز بشر با نگاه مثبت، «رسانه های دیجیتال» می تواند در خدمت بشر باشد و با ابزارشدن به دست استکبار جهانی می تواند به آسیب جدی تبدیل شود.

وی کسب وکار دیجیتال را به عنوان پیامد مثبت عصر اطلاعات دانست و گفت: حوزه کسب و کار دیجیتال با زیرشاخه هایش می تواند بستر رونق اقتصادی را فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری با بیان اینکه کسب و کارهای دیجیتال حوزه نوپایی است و برای توسعه نیازمند فرهنگسازی است که برگزاری نمایشگاه ها می تواند در فرهنگسازی موثر باشد.

وی افزود: برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال و دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی با رویکرد کودک و نوجوان با رویکردهای نوین نسبت به دوره های گذشته در اصفهان از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه به مدت چهار روز در ۶۰ غرفه در مجموعه سیتی سنتر برگزار می شود.

وی با تاکید بر رویکرد تبادل اطلاعات در فضای تعاملی(BE TO BE) فعالان حوزه رسانه های دیجیتال و کسب و کارهای فرهنگی گفت: دوره دوازدهم این نمایشگاه با محوریت دین مبین اسلام در قم برگزارشد و امسال، اصفهان میزبان این رویداد مهم فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال، صاحبان کسب و کار در این حوزه در نمایشگاهی تخصصی، به تبادل اطلاعات و تجربیات می پردازند، تصریح کرد: استان اصفهان به عنوان مهد فرهنگ و هنر اسلامی میزبان جشنواره های متعدد در حوزه کودک و نوجوان بوده و امیدواریم این نمایشگاه به اهدافش که همان رونق فرهنگی است، دست یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

مرتبط:

تهیه کننده «کاتی و ستاره»: سینماگران قوانین شورای اکران

برگزاری جشنواره محلی «اُوتُلُگ» در میبد

جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول آغاز شد