آتش با باتری و سیم ظرفشویی در طبیعت

. باتر‌ی‌ها و سیم ظرفشویی

آتش با باتری و سیم ظرفشویی همانطور که می‌دانید میان بشر و آتش پیوندی قدیمی وجود دارد و هر انسانی باید بداند که چگونه آتش درست کند. درست کردن آتش بدون داشتن کبریت نیز یک مهارت ضروری و نجات‌دهنده است. شما هرگز نمی‌دانید در چه زمان و چه موقعیتی مجبور خواهید شد که بدون داشتن کبریت آتش درست کنید. ممکن است هواپیمای تک موتوره‌ی شما مجبور به فرود اضطراری شود، یا به پیک‌نیک رفته‌اید و کوله پشتی خود را جا گذاشته‌اید یا حتی در شرایط بسیار بدی نظیر این هستید که هوا طوفانی یا دارای رطوبت شدید است که علنا کبریت‌ها را بدون استفاده می‌کند. اما به هرحال اگر شما در این شرایط قرار بگیرید یا خیر مهم نیست، این خیلی خوب است که شما مهارت درست کردن آتش بدون کبریت را در هر زمان و هر مکانی داشته باشید.

 

آتش با باتری و سیم ظرفشویی مانند روش قوطی نوشابه تصور این که شما در موقعیتی کبریت ندارید، اما سیم طرفشویی و باتری همراه‌تان است کمی دشوار است؛ با این وجود دانستن این روش نیز جالب و شاید هم کارآمد باشد.

 

آتش با باتری و سیم ظرفشویی

شما به سیم ظرفشویی با حدود ۱۳ سانتی‌متر درازا و یک و نیم سانتی‌متر عرض نیاز دارید. سیم را در یک دست گرفته و باتری را در دست دیگر خود قرار دهید (باتری ۹ ولتی مناسب‌تر است)، سر دارای contacts آن را به سیم ظرفشویی بمالید. سیم  شروع به درخشان شدن و سوختن می‌کند، سپس به آرامی در آن بدمید. این مشعل را به برگ‌های خشک، چوب‌ها و مواداشتعال‌زای خود منتقل کنید. اما به یاد داشته باشید که شعله‌ی ایجاد شده از سیم ظرفشویی خیلی زود خاموش می‌شود، پس زمان را از دست ندهید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود و روزی یکی از این روش های مطرح شده به کمک شما بیاید.

 

مرتبط:آتش از یخ در طبیعت

سنگ چخماق وآتش در طبیعت

آتش روشن کردن در طبیعت به روش مته دستی