جزییات سومین پروژه هزار صدای کودک و نوجوان اعلام شد

سومین پروژه هزار صدای کودک و نوجوان روز دوشنبه هجدهم دی ماه با اجرای بیش از ۶۰ هنرمند کودک و نوجوان در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

 

سومین پروژه هزارصدای کودک و نوجوانان ساعت ۱۸ روز دوشنبه هجدهم دی ماه با اجرای بیش از ۶۰ هنرمند کودک و نوجوان در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود. در این برنامه که با با کارشناسی میلاد کیایی، مسعود نظر، فربد یداللهی و الهه حمیدی میزبان مخاطبان است، بیش از شصت هنرمند کودک و نوجوان در قالب پنج گروه ، سه تک نوازی و چند اثر تازه کودکانه به خوانندگی مهمان علیرضا ظریف آثاری را ارائه می دهند.

طبق برنامه ریزی های به عمل آمده ، پروژه سوم هزار صدای کودک و نوجوان به پاس «سال‌ها اهتمام در معلمی‌ و خلق زیبایی در موسیقی ایران» به افلیا پرتو مدرس و نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی تقدیم می شود. در این برنامه همچنین فیلمی‌ از روند برگزاری ششمین برنامه نوای خرم پخش و از برگزارکنندگان آن قدردانی خواهد شد.

گروه‌های «ارکستر آکادمی ‌موسیقی چنگ»، «همایون» و «پرناک» از شهرستان قم، گروه کوبه‌ای به سرپرستی مانا فزایی و گروه «نواآفرینان» از تهران به صورت گروهی، و احسان بهرامی‌، کسری خیری و لنا دباغیان به صورت انفرادی در سومین برنامه هزارصدای کودکان اجرا خواهند کرد.

خواننده مهمان برنامه هم علیرضا ظریف آهنگساز و خواننده سبک پاپ-راک است که دو قطعه از آلبومی‌ که به تازگی، روی اشعاری از نگار فرشپیان برای کودکان و نوجوانان را منتشر کرده، به عنوان نمونه‌ای از آثار مختص کودکان ونوجوانان اجرا خواهد کرد.

هزارصدای برنامه‌ای برای استعدادیابی در موسیقی ایران است که از سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرده و از تیرماه امسال، بخش کودکان و نوجوانان آن هم راه‌اندازی شده است.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

مرتبط:دومین روز از بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی