نوجوانانی که ستاره می‌شوند

نوجوانانی که ستاره می‌شوند

 

نوجوانانانی که ستاره می شوند

رییس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در برنامه “منظومه ستارگان” نوجوانانی که ستاره می شوند برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال با محوریت ارسال ایده و طرح‌های جذاب در ۱۳ حوزه برگزار می‌شود.

سید صالح خشوعی رییس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: آیین افتتاحیه “منظومه ستارگان نوجوانانی که ستاره می‌شوند روز پنجشنبه ۱۴ آذر ساعت ۱۰ صبح در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی با سخنرانی علیرضا روحانی معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه “منظومه ستارگان” نوجوانانی که ستاره می شوند برنامه‌ای برای ستاره شدن نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال است، اظهار داشت: این برنامه “منظومه ستارگان” نوجوانانی که ستاره می شوند توسط ۴۰ نفر از نوجوانان و جوانان ۱۶ تا ۲۲ سال برگزار می‌شود که با همکاری خانه نوجوان و فرهنگسرای پایداری از مراکز فرهنگی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.

سید صالح خشوعی افزود: در افتتاحیه این پویش ۱۳ شاخص ورزشی، هنر‌های تجسمی، موسیقی، رسانه و صنایع دستی و … به نوجوانان اعلام می‌شود که تا ۱۴ دی ماه فرصت دارند در یکی از این شاخص‌ها ایده یا طرحی برای خوشحالی مردم شهرشان بدهند.

او تصریح کرد: اختتامیه “منظومه ستارگان” پس از داوری این آثار و ایده‌ها در ایام دهه فجر برگزار می‌شود و برگزیدگان مدال مدافعان نوجوان را دریافت می‌کنند تا زمانی برای اجرای ایده شان به آن‌ها اعلام شود.

 

منبع:کودک پرس

مرتبط:

آثار هنرمندان نوجوانان جهرم به نمایش گذاشته شد

چرا نباید مدارس را به بنگاه اقتصادی تبدیل کنیم؟

کسب ۱۱ مدال کشوری توسط کونگ‌فو کاران نونهالان و نوجوانان

دختر مهابادی قهرمان مسابقات ترامپولین کشور شد

کمک به تحقق روياهای فرزندان

کاهش ۳۰ درصدی بودجه فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان

ورزش صبحگاهی چه فوایدی دارد

برگزاری مسابقات تنیس نوجوانان قهرمانی کشور