فراخوان شرکت درجشنواره نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان اصفهان

دبیر دومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان گفت: علاقه مندان برای ارسال آثار به دومین جشنواره نمایش نویسی کودک و نوجوان با نام بادکنک طلایی تا پایان آبان فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،احمد رضایی  با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه و پایان داوری و اعلام نتایج بهمن اعلام شده گفت: علاقه‌مندان برای دریافت دفترچه این جشنواره می توانند آثارشان را به نشانی honartalar@gmail.com ارسال کنند.

وی درادامه افزود: اولین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان سال گذشته در اصفهان برگزار شد که از ۱۶۲ اثر شرکت کننده از سراسر کشور ۱۲ اثر آماده چاپ و ۲۰ اثر انتخاب و حائز رتبه شد.دومین مسابقه نمایش نویسی کودک و نوجوان با نام “بادکنک طلایی” در دو محور آزاد و شهروندی و در بخش‌های ۳ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود.

رضایی درپایان گفت:  دو جلد کتاب از ۱۲ اثر انتخاب شده سال گذشته چاپ می‌شود و در آخر تمام این کتاب‌ها که هر ساله از بین آثار برگزیده گردآوری شده با رعایت شرایط قانونی و مجوز مرجعی برای نویسندگان حوزه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان گرفته خواهد شد و این آثار قابلیت اجرا شدن دارند.